مشاوره و برندینگ
15629
rtl,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15629,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

مشاوره و برندینگ

یک بحران می تواند بازی را عوض کند

مشاوره تبلیغاتی

مدیران شرکتها و کسب و کارها عموما دارای تواناییها و خلاقیتهای لازم برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی هستند و حتی ممکن است نیروهایی را بدین منظور استخدام نموده باشند .

مشاوره بازاریابی

بازاریابی مرکز تولید و حفظ مشتری شرکت است. مشاوره بازاریابی است که می تواند نیازها و خواسته های ارضا نشده مشتریان را شناسایی کرده و اندازه ، توانایی سود آوری آن را تعریف می نماید.

برندینگ

برند سازی دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری باعث افزایش اعتبار و شهرت برند در بازار رقابت شده،شهرت یک برند می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گران تر محصولات و خدمات شود.

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغات برنامه ریزی هماهنگ و منسجم در شاخه های مختلف تبلیغات به همراه اجرای آنها بصورت یک مجموعه با زمانبندی مشخص به منظور تاثیر گذاری پیشبرد اهداف بازاریابی و فروش میباشد.

یک چشم می بیند ، یک چشم احساس می کند !

این فرصت و شانس رو از خودتان و کسب و کارتان دریغ نکنید . چه کسی هستید؟ چه کسی این را باید بداند؟ چگونه خواهد فهمید؟ چرا باید برایشان اهمیت داشته باشد؟ این وظیفه هویت برند (brand identity) است که همه عناصر پراکنده را می گیرد و در یک سیستم کل و از قبل طراحی شده آنها را یکپارچه می سازد. رقابت امروزه موجب ایجاد انتخاب های بیشماری گردیده است ولی یک برند قوی در یک بازار شلوغ هنوز می تواند خودش را نشان بدهد.مردم عاشق یک برند می شوند ، به آن اعتماد می کنند و برتری اش را باور می کنند. آنچه موجب جلب احساسات و منطق مخاطبان می شود، هویت برند است. می توانید آنرا ببینید، بشنوید، لمس کنید، در دست بگیرید و حرکتش را تماشا کنید. هویت برند موجب شناخت می شود، تمایز ایجاد می کند و ارزش می آفریند. هویت برند در ذات خود یک دارایی است.

طراحی هویت برند
برای ایجاد یک برند جدید و برنامه از صفر تا صد فرآیند تا مرحله رونمایی و انتشار برند.
بازطراحی برند (ریبرندینگ)
طراحی و مهندسی مجدد و احیای برند سازمان.
برند سازی
طراحی برنامه های جامع برای قدرت بخشیدن به برند شما.
طراحی ساختارهویت بصری برند
نمادها و کاراکترها / تم گرافیک / ارتباطات تصویری.

جزئیات فرآیند نگارش و تدوین کمپین تبلیغاتی

فاز اول : تحقیق و پژوهش

تعریف اهداف و مخاطب هدف ، تحقیق آگاهی برند ، بررسی اقدام های سابق و نتایج حاصل ، تحلیل بازار ، بررسی رقابت ها و ، روندها ، شناسایی فرصت ها و نیازهای برآورد نشده ، آمار فعلی فروش و نرخ مراجعه مشتریان

فاز دوم: تدوین استراتژی

تعریف اهداف استراتژیک و مزایای مشتری ، تعریف شخصیت و جایگاه یابی برند ، استراتژی پیام و استراتژی رسانه ، استراتژی جذب و فراخوان دعوت ، پیش بینی اولیه بودجه و زمان اجرا ، پیشنهاد برنامه تولید

فاز سوم: ایده پردازی و خلاقیت

تعریف استراتژی خلاق ، ایجاد رهیافت بصری ، خلاصه کردن ایده ها ، برنامه انسجام و هماهنگی رسانه ها ، یکپارچه سازی محتوا ، تولید محتوا و مفهوم

فاز چهارم: برنامه ریزی رسانه

بررسی جغرافیا و فصل بندی ، تحلیل رقابتی رسانه های رقبا ، تعیین فراوانی، مزایا و بودجه خرید رسانه ، طراحی گردش محتوا در رسانه ها ، بازبینی کنترل رسانه ها

فاز پنجم: مدیریت تولید

ایجاد برنامه تولید ، چک لیست ابزار ، منابع انسانی و ابزارهای کنترل

فاز ششم: بودجه بندی و زمان بندی

تعیین بودجه نهایی تولید + رسانه + خلاقیت ، جدول زمان بندی و کنترل پروژه ، تهیه جدول زمانبندی انتشار

فازهفتم: اجرای برنامه

پیاده سازی استراتژدی پیام رسانه و خلاقیت ، طرف قراردادها و پیمانکاران ، اقدامات کنترلی اجرا

فاز هشتم: ارزیابی اثربخشی

مقایسه آمار فروش همزمان با اجرای کمپین ، بررسی انحراف بودجه و برنامه ، بررسی میزان نرخ مراجعه و نرخ سفارش ، نسبت نرخ بازگشت سرمایه ROI ، برنامه های اصلاحی

ANDISHE OFOQ ADVERTISMENT